Monday, September 10, 2007

Miks ma olen nimega nimeta?

Sest mu nimel on mõnede jaoks märk küljes: ründa!
Olen kommenteerinud mõnedes blogides tundmatu nime alt. Mitmeid kuid ja probleemideta. Nüüd korraks võtsin kasutusele nime,mille taga olevat inimest tuntakse. Tulemus: kohe esimese kommentaari peale mindi leili!
Mis seal ikka,olgem siis nimega nimeta. Nimi on mul olemas, kuid kasutada seda ei saa, kui ei taha pidevalt mitte millegi eest vastu hambaid saada.
Iseenesest on see pikk, hale ja veider lugu, mis aegajalt minust välja kipub. Kuid see pole ei õige aeg ega õige koht.
Kui väga lühidalt, siis on see lugu sellest, kuidas kaotada sõpru ja leida inimesi, kes sinust igaks juhuks halvimat usuvad ja ennetavalt virutavad.
Hoiatus: kui satute meeldima inimesele, kes paljudele meeldib, pagege nii kuis jalad võtavad, sest see lõpeb vääramatult krahhiga - inimesed, keda oled armastanud, pöörduvad sinust ära ja lõpuks hakkad tundma end katkutõbisena - hea kui välditakse, halvem kui maha lüüa tahetakse.

12 comments:

Ingrid said...

No tere, nimega nimetu!
Et oled elfikeldrist, siis ma sind ei tea.
Üht aga tean - ära piina end virtuaalse unistusega, see kurnab sind ja ei vii kuhugi.

nimega nimeta said...

Ingrid, tere tulemast mu blogisse. :)

Mul ei ole õnneks virtuaalseid unistusi.
Või tegelikult ma täpselt ei tea, mida sa nende virtuaalsete unistuste all silmas pead. Kui seletad lähemalt, oskan mingi seisukoha võtta.

Ingrid said...

See, et tahad Ühele pai teha, aga ta ei mõista, et temast hoolid.
Et oled valdavalt öine virtuaalkuju?
Jah, on siin mõnesid öövahte kohatud.:-)

nimega nimeta said...

Tuleb tunnistada, et ega ma päriselt aru nüüd ei saanud, mida öelda tahtsid.
Paitegemise soov on ikka reaalne, mitte virtuaalne. Tõsi küll, tänu arvuti olemasolule virtuaalis väljendatud.
Öine olen valdavalt tõesti, sest päeval satun arvuti taha haruharva. No näed, täna sattusin. :)

Ingrid said...

Noh, siis on soov virtuaali kaudu kedagi mõjutada.
Mina lihtsalt lugesin virtuaalläkitust keldris. Ei muud.

nimega nimeta said...

Oh taevas! :)
Vahel on inimestel lihtsalt vajadus end välja elada. Ja sellele pole isegi vastust vaja.
Kes mõjutatud saab, see saab, sinna pole midagi parata.

Ingrid said...

Olgu nüüd sellega.Olen ju abs. kõrvaline. :-)

nimega nimeta said...

Mis tost. Ikka tore on, et tulid ja räägid. :)

Ingrid said...

Räägin, räägin kui sobib.:-)
Ainult et rääkida eimillestki on kah nagu imelik.

nimega nimeta said...

Kui pole parajasti millestki rääkida, siis võib täitsa vabalt ka vaikida. :)

Ingrid said...

Olgu!
:-X

nimega nimeta said...

See muidugi polnud käsk vaid vabadus valida enda jaoks parajasti sobiv. :D