Sunday, September 16, 2007

Oh unenäod, oh unenäod

Ehmatasin sind täna unes.
Vaatasin reisipilte - imelisi. Kui ma oskaksin maalida, maaliks unenäomälestustest pildid. Need olid mustvalged: kitsast praost alla langemas vahutav juga, üksiku pilvisse tõusva mäe tipus muinasjutuline loss... mererannal vanades varemetes naine kahe lapsega. Poiss ja tüdruk, enamvähem ühevanused. Lapsed, kes varsti teismeikka jõuavad. Üks lastest liigutas ja vaatas aknaorvast välja merele - pilt hakkas elama. Naine pöördus tema poole, eemalt tuli mees kahe päris väikse lapsega, kellest üks näis mulle väga tuttav. Su piltidel nähtud L... Olin pildi sisse läinud ja saanud pildi osaks. Kuid ma ei häirinud kedagi. Vaatasin vaikides eemalt, kuidas mees ja naine oma lastega toimetasid. Ja siis tulid ülalt kaldapealselt sina. Su juuksed olid pikaks kasvanud ja pead kattis sul kauboikaabu moodi peakate. Sa olid hoogne ja rõõmus, hüüdes oma sugulasi - alles nüüd taipasin ma, et sa oled seal koos oma sugulastega. Korraga märkasid sa mind ja tardusid ehmatusest, sõnad surid suul.
Ma ausõna... ma ausõna sattusin sinna kogemata. Ma ausõna ei kontakteerunud kellegagi, ma isegi ei puudutanud kedagi...

10 comments:

Ingrid said...

Kustuta mu kommentaar, kuid küsin, kas oled see L, kes Saatuslikus naises oma südant puistas?

nimega nimeta said...

Ei ole. Ma ei tea Saatuslikust naisest midagi. Ehk juhatad mind sinna? :)

Ingrid said...

Kui sa pole see , siis ei oma see koht sinu jaoks abs. mingit tähendust, sest see on ühe usutriidi lõpp, mida kasutati paar korda muuks jutuks ja sellega oli lõpp.

nimega nimeta said...

Nojah, tekitasid uudishimu, et kus ja kes oli minu moodi, et selline küsimus üles kerkis. Oleks tahtnud üle vaadata, kas ma ise ka mingeid sarnasusi leian.

Netis on kerge juhtuma, et kedagi peetakse kellekski teiseks. Kui sellised kahtlused jäävad virtuaaltasandile, pole hullu. Kui need aga reaalis tuttavaks saanud inimeste seas kahtlusi külvama hakkavad, on kuri karjas.

Ingrid said...

Ma ei pea sind kellekski, sest olen neti kõige halvem äraarvaja.
Ma ei oska lugeda ridade vahelt ja diplomaatia on mu nõrk külg.

nimega nimeta said...

Sama siin.

Aga küsin igaks juhuks, kas see usutriid oli legendaarne via?

Ingrid said...

Ei, via oli usutriidide kurb lõpp.

nimega nimeta said...

Ok, siis ma rohkem oma ajusid ei pinguta, kuna teistest usutriididest wei tea ma üldse midagi.
Las olla. :)

Ingrid said...

Nii ei tea mina ka elfikeldrist, kuhu harva sisse kiikan. Aga et Elfikelder on välja kasvanud usutriididest, siis on seal väga paljud tuttavad tegelased. On minu jaoks ääretult meeldivaid ja on vastuvõetamatuid.
Nagu ma isegi, kellele talutav, kelle jaoks ebameeldiv.
Mul pole praegu netirolle, keldris olen netihulgusena.

nimega nimeta said...

Ma ei teadnud, et Elfikelder on välja kasvanud usutriididest. Ja ma pole kahjuks nende usutriididega tuttav, nii et ei oska sel teemal sõna sekka öelda.
Kirjutasin oma kommentaari Elfikeldrisse väljast, nagu ka Sina seal vahel kirjutad. Olen seal Netihulguse nime näinud. Tärnilisena (nagu seal sisse logimata tegelasi nimetatakse).